This video is only available for Cloud Champion users. Please log in or register to continue.

The PDF Will be available soon.

Omschrijving

Als gevolg van de Covid-19 pandemie, horen we opeens vaak over "online workshops", "live lessen," en "virtuele training", die in werkelijkheid allemaal alternatieve termen zijn voor webinars.

Webinars geven je de kans om je vaardigheden en kennis te delen en tegelijkertijd je publiek te laten groeien. En, als marketing strategie, zijn webinars goedkoop om te maken. Maar er zijn kapers op de kust. Het aantal webinars is explosief gegroeid, en daarmee de concurrentie. Maar er is meer aan de hand…

Vraag jezelf eens af. Hoe relevant waren de laatste 3 webinars waar je zelf in hebt gezeten? Inderdaad - veel sessies vallen tegen.

Veel bedrijven zien een webinar als een middel om iets aan hun doelgroep te kunnen vertellen. De wantrouwende deelnemer is, als gevolg, steeds moelijker aan te trekken. En gelukkig maar! Want waarom zou je je tijd aan niet relevante informatie besteden?

Een webinar is veel beter geschikt is om je doelgroep iets te leren. Het is een kans om precies de informatie te delen, die je doelgroep nodig heeft. Hij moet herkenning oproepen en het vertrouwen doen groeien.

Hoe je zo’n webinar maakt? Daar gaan we het samen over hebben. Reserveer dus nu je plekje zodat je meteen aan de slag kan, gewapend met deze inzichten:

  • De drie belangrijkste doelen van een webinar
  • Wat een goed onderwerp is voor jouw webinar
  • Welke elementen een waardevol webinar verhaal moet hebben.
  • De vaak gemiste kansen om meer leads te generen.

BONUS: Namens Microsoft krijgen de deelnemers van dit webinar een gratis "Online Presence Assessment" aangeboden t.w.v. €443,-. In deze assessment kijken wij je online sales en marketing kanalen en vertellen je in detail wat je kunt doen om vanaf twee weken al meer uit je kanalen te halen. Neem deel aan dit webinar en je ontvangt deze tool en advies GRATIS.

Reserveer je plek vandaag nog. Tot dan!

Speaker

  • Tom Hölscher

    Tom Hölscher

    High Tech, Human Touch | Digital Marketing & Sales
    Make Marketing Magic

Tags

Audience Sales
Area of Interest Microsoft Azure
Language Dutch
Solution Area Modern Work